Prawo do odstąpienia od umowy
Reklamacje w ramach gwarancji
- Produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe, objęte 24 miesięczną gwarancją obowiązującą na terenie Polski. Należy zachować dokument potwierdzający zakup produktu (paragon lub fakturę VAT), gdyż jest on podstawą do zgłoszenia reklamacji w ramach gwarancji.
- Podstawą przyjęcia reklamacji w ramach gwarancji jest wypełnienie poniższego formularza reklamacyjnego.
- Poniższy formularz wypełniają wyłącznie klienci firmy CTC Clatronic Sp. z o.o. - pozostali klienci w sprawie reklamacji powinni kontaktować sie bezpośrednio z firmami w których nabyli towar.
- Po otrzymaniu formularza obsługa sklepu kontaktuje się z Klientem (do pięciu dni roboczych) telefonicznie lub mailowo celem ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sprzedający zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, na wskazane konto bankowe Kupującego.
Prosimy aby do odsyłanego towaru dołączyć jeden z poniższych formularzy. Znacznie przyspieszy to identyfikację zamówienia a tym samym proces reklamacji lub odstąpienia od umowy.
Formularze do pobrania
Prosimy uzupełniony formularz wysłać na mail sklepu - Kontakt
Uwaga: Prosimy aby poinformować obsługę sklepu, mailowo lub telefonicznie o nadaniu przesyłki na adres sklepu. Przesyłki nadane „za pobraniem” nie będą odbierane.
Gdzie znajdziesz numer zamówienia
Paragon (czerwona ramka)
Faktura (czerwona ramka)